Pinterest!

zaterdag 24 mei 2014

Nail art: part 1

Woensdag heb ik voor mijn verjaardag het boek 'Happy Nails' gekregen en ik kon niet wachten om er iets uit te proberen :)

Nu, vrijdag, heb ik mijn nail-art doos bovengehaald en ben ik aan de slag gegaan met het boek.

Na 1u te bladeren en te snuffelen in het boek, was ik eruit dat ik iets met glitters ging doen.

Dit is mijn keuze nagellak geworden:

Overwegend 'Catrice', 1 van mijn favorieten :D.


Eerst de base-coat: KIKO, strong nails. Deze is perfect voor mensen die broze nagels hebben en makkelijk last hebben van afschilferende nagels.
Zelf ben ik een lange tijd nagelbijter geweest, maar dat is nu al gebeterd.
Daarom gebruik ik deze base-coat ook het liefst.

Dan als tweede heb ik 2 lagen 'Catrice: 780 Welcome to Roosyworld' aangebracht.
Deze dekt ook al bij 1 laag, maar voor optimaal effect breng ik voor de zekerheid toch altijd 2 lagen aan :D.
Dan blijft de nagellak ook langer zitten.
Hij kleurt echt zoals in het flesje, niet lichter of donkerder.



Mijn vierde laag is 'Catrice: 40 I'm Dynamite' Glitter polish.
Deze is geen normale glitter, maar bevat echt grove glitters, wat ik ook zo leuk vind aan de nagellak.

Mijn top-coat is de 'Catrice: Gel-like top coat'.
Dit is een extra dikke topcoat om een 'gellak-effect' te creeƫren :).
Het glans-effect is echt hoog, wat ik niet meteen verwacht had aangezien ik hem voor €2,99 gekocht heb.
Dit is het resultaat geworden :).
De topcoat is op de foto nog niet aangebracht, aangezien ik geen tijd meer had om deze aan te brengen.

In het algemeen ben ik zeer blij van de kwaliteit van de nagellak.
De bordeaux/rose dekt zeer goed, enkel de glitter nagellak heb ik wat verkeerd aangebracht.
Ik heb gewoon de glitternagellak aangebracht met het borsteltje van het flesje, maar je brengt deze beter aan met een make-up sponsje voor een optimaal effect.
Dan blijven er ook meer glitters op je nagels achter en moet je de laag niet dik maken om er toch iets van te merken.

:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten