Pinterest!

donderdag 15 mei 2014

De laatste must-have: the fringe bikini!

De laatste nieuwe must-have van zomer 2014: Fringe bikini!

Franjes, frulletjes, fringes... Zolang het maar loshangt!

Deze prachtige bikini's vind je bij Fringed! (klik op de link als je naar de site wil)

Ik heb hier zelf al wat bikinis besteld en eerlijk gezegd, nog NOOIT 1 klacht gehad!
Super goede klantenservice, heel hoge prijs-kwaliteit verhouding, leuke kortingsbon bij elke aankoop voor je volgende bestelling...
Kortom: 100% te vertouwen :D!

Ze zijn in veel verschillende kleuren te krijgen, ook in verschillende prints.

Verzending is gratis binnen NL & BE! En ze zijn van super kwaliteit :D
Ik zet even mijn favorieten op een rijtje:

1. Fringe bikini blauw - €19,95
 2. Fringe bikini petrol kleur - €19,95
 3. Fringe bikini fel groen - €19,95
 4. Fringe bikini oranje - €19,95
 5. Fringe bikini watermeloen rood - €19,95

1 opmerking:

  1. Dit blijft toch echt een van mijn favorieten hoor. Ben al een lange tijd aan het zoeken naar deze bikini nu heb ik hem eindelijk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen