Pinterest!

donderdag 8 mei 2014

Kleding by Sans-online!

Een paar dagen geleden heb ik deze prachtige site ontdekt!
Sans-online :D
 Hier kan je terecht voor de meest geweldige sales en merken! Vila, Vero Moda, Gaastra, Esprit, MAC, S.Oliver, Pieces, Marc'O Polo...
Van topjes tot kleedjes en van blazers tot broeken!
Ook de meest prachtige zomerjassen zijn hier te vinden, nieuwsgierig geworden?
Ga dan gerust eens kijken, de directe links naar de site & kledij staan erbij!

Nu, het is tijd om mijn items te showen :D.
Mijn merk: Vila, waar ik echt extreem verslaafd aan ben.
Je kan op de link klikken om meteen naar het item te gaan op de site!

1. Kleedje VILA, maat S.


2. Topje JACQUELINE DE YONG, maat S.
 3. Blazer VILA, maat S.

Mijn eigen fotos!
Jammer genoeg is het kleedje toch te klein...
Maar ik wou het toch even met jullie delen omdat ik het echt prachtig vind!


De blazer past perfect van maat.  Maar past ook perfect bij het kleedje!
Echt een leuke party-outfit match!


Dit topje is met enorme stretch, waardoor het echt enorm mooi aansluit.


Deze jas heb ik bij Vero Moda gekocht 2 maand geleden aan €59,95 MAAR staat hier nu online voor €29,95!
Grijp je kans dus als je deze topper ook prachtig vind :D

Parka ONLY




Geen opmerkingen:

Een reactie posten